|
Club Xuventude Baloncesto www.xuven.com
|
| Ver tema anterior :: Ver siguiente tema |
| Autor |
Mensaje |
Cóntame como pasou
|
Publicado: Thu Sep 17, 2009 12:44 pm Título del mensaje: Miguel Sineiro Galiñanes |
|
|
Miguel, sempre o 7.
Todo empezou para nós xogando nas pistas de San Tomé (abaixo as canastas de mini-basket e arriba as grandes) tendo de adestradores a Poli, Hugo, Belén Lema, Araceli Oubiña, Araceli Bugallo, Sanchís, Jorge, e ti sobre todo a Toño Pombo. Despois chegou o pabellón, que xa foi unha segunda casa na que xogar, aprender e crecer.
En seguida destacaches entre os do teu tempo, e os acontecementos fóronse sucedendo: a rivalidade cos equipos de Vilagarcía, as chamadas da selección galega infantil, as viaxes polos campos de toda Galicia en cadetes e xuvenís, a subida ao equipo senior...
Para o que escribe o mellor xogador que tivemos en Cambados [os números falan: partidos xogados, puntos anotados, técnicas recibidas (pode que sexa o seu único lunar, aínda que para competir tamén hai que ter algo de "mala leche"), etc.]
Noraboa pola homenaxe, merécela.
Recibe un abrazo dun compañeiro do 73. |
|
|
 |
AHI ESTAS TI
|
Publicado: Fri Sep 18, 2009 12:12 am Título del mensaje: Re: Miguel Sineiro Galiñanes |
|
|
| Cóntame como pasou escribió: | Miguel, sempre o 7.
Todo empezou para nós xogando nas pistas de San Tomé (abaixo as canastas de mini-basket e arriba as grandes) tendo de adestradores a Poli, Hugo, Belén Lema, Araceli Oubiña, Araceli Bugallo, Sanchís, Jorge, e ti sobre todo a Toño Pombo. Despois chegou o pabellón, que xa foi unha segunda casa na que xogar, aprender e crecer.
En seguida destacaches entre os do teu tempo, e os acontecementos fóronse sucedendo: a rivalidade cos equipos de Vilagarcía, as chamadas da selección galega infantil, as viaxes polos campos de toda Galicia en cadetes e xuvenís, a subida ao equipo senior...
Para o que escribe o mellor xogador que tivemos en Cambados [os números falan: partidos xogados, puntos anotados, técnicas recibidas (pode que sexa o seu único lunar, aínda que para competir tamén hai que ter algo de "mala leche"), etc.]
Noraboa pola homenaxe, merécela.
Recibe un abrazo dun compañeiro do 73. |
Tes boa memoria,solo un pero.....si es do 73 non seras un compañeiro,estou seguro de que eres un amigo.Un abrazo e gracias polas tuas verbas e pola tua boa memoria. |
|
|
 |
Mensa4
|
Publicado: Fri Sep 18, 2009 6:46 pm Título del mensaje: |
|
|
Bueno, llegó la hora...se va el CAPITAN, el MAS GRANDE.... y no me voy a poner a escribir sobre lo bueno que eres (e juapo), por que eso ya lo sabes, y ya lo sabe todo el mundo...ni sobre cuanto te mereces este homenaje (más que nadie)....ni sobre todas las anecdotas que vivimos juntos todos estos años, por que no me daría tiempo (viejo do carallo) y además ya te las sabes todas de memoria...
sólo quiero decirte que fue un placer jugar a tu lado todos estos años....y como decía W. Whitman ¡Oh, capitán!, ¡mi capitán!, nuestro viaje ha terminado, la nave ha salvado todos los escollos, hemos ganado el premio que anhelábamos.... un abrazo muy grande y disfrútalo, te lo mereces.
Nº4 |
|
|
 |
AHI ESTAS TI
|
Publicado: Mon Feb 15, 2010 2:01 am Título del mensaje: |
|
|
No pude ir al partido este fin de semana.Y viendo la estadistica,creo que fue lo mejor que me podia haber pasado.Y no hablo del resultado,ni de otras menudencias,(por lo menos para mi).
Lo que me llama la atencion y me produce una verdadera lastima (por emplear un calificativo dentro de muchos que se me ocurren),es el comprobar que el Nº 7 sale en la estadistica jugando 2:10 minutos.Ya en la jornada 2 contra A.B.O salia Nº 7 jugando 21 segundos y para mi ya fue un bochorno,pero como fue en Orense haciendo de tripas corazon,(como en muchas ocasiones)me lo trague.
Se que a la gran mayoria de la gente le parecera una estupidez,(y no se lo que pensara Carlos,pero me lo puedo imaginar),pero a mi me duele, y lo considero una falta de respeto.
Tenia la necesidad de escribir esto,ya que me siento herido,y se puede ir en contra de muchas cosas,pero ceo que nunca en contra de los sentimientos.
Solo es mi opinion,si a alguien le molesta,lo siento. |
|
|
 |
|
|